Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2007 12:34 - За новия вид измама поредната след телефония рекет
Автор: diangel Категория: Други   
Прочетен: 2546 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Искам да разкажа за новия вид измама - не искам да ги обиждам ( роми ли са цигани ли са?- да не ме обвинят в дискриминация ще ги наричам просто МОШЕНИЦИ).
 Онзи ден единия от тях звънал на вратата и предложил за сумата от 20 лева да направят изолация на покрива на блока.Майка ми му обаснила,че не разбира от тези неща и да изчакат докато се прибере баща ми да го обсъди с него,но уви те се оказаха доста нахални и започнали без да дочакат разрешение.Когато аз се прибрах те бяха на покрива и много добре чух с ушите си когато пак звънаха на вратата и татко има каза сигурни ли сте,че няма да искате още пари за това.Отговора беше "Бате после ще почерпиш само по една бира"
След това се мина малко време и пак се звъни били готови татко само да подпишел гаранцията от 10 години.
Когато баща ми се качил на покрива се оказало ,че нищо не е направено и дори застъпката е обратна на наклона и той много се ядоса после се оказало,че трябва да подпише договор в който се описва 
"........ тяхната фирма (и незнайно защо името и булстата трудно се разчитаха точно на това мяасто е имало проблем с принтера )
по надолу се вписват на ръка имената на Възложителя и че той трябва да заплати за извършената работа по 20 лева НА КВ.М(който кв.М са добавени след това)
Баща ми дал измислени имена ЕГН и т.н.
Прибра се в къщи и извикахме полиция тя дойде незнам май нищо не направи и си тръгна .
След това МОШЕНИЦИТЕ започнаха да звънят на вратата и да си искат парите майка каза,че нама да видят и стотинка и тогава се започна със заплахите от тяхна страна .Отново повикахме полиция и пак без резултат.
Защото се оказа,че този с който тя е разговаряла не е собственик на фирмата и тя каза ,че не им дължи нищо.
Обаче МОШЕНИЦИТЕ стоят долу пред входа и само звънят и нашите слизат долу да се разправят с тях да ни оставят на мира и че нищо не им дължим.Аз горе сърцето ще ми се пръсне от притеснение да не пострадат и добре ,че в последствие дойде патрулка и ги прибраха мислех си приключи ............ Уви НЕ
На следващата сутрин излизам за работа ,майка излиза по-късно и аз се притеснява звъня да я чуя добре ли тя ми казва "в полицията съм после ще се чуем"
А на мен ми се свива пак сърцето чак след 3 часа се чухме .че са си тръгнали.........Уви НЕ
 Сутринта МОШЕНИЦИТЕ се завърнали пред входа и тя се обадила в полицията ,нормално е да я е страх да излезе знаеш ли какво могат да ти сторят 10 души?Обадила се в полицията и всички отишли там да се доразбират.Викали Инспекцията по труда ,ама служителите незнаели какво да правят и понеже фирмата била регистрирана в Павликени от там щели да правят проверка, а баща ми може да е подсъдим за даване на неверни данни.
Вчера когато се прибрах и след мен се прибраха и родителите ми много се чудехме дали няма пак да се завърнат МОШЕНИЦИТЕ и какво могата да ни сторят ,а и ние как бихме могли да се защитим и сега всеки път когато се прибирам във къщи ще се чудя дали родителите ми ще се приберат и няма ли  да намеря вратата на апартамента разбита и ..........
мога ли да спя спокойно вечер.....

Моля кажете на близките си и те да не стават жертва на тормоз от този вид МОШЕНИЦИ







Тагове:   новия,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. artanis - аз не бих отворил
20.06.2007 13:30
изобщо на човек, който не познавам и който не очаквам.

Подобни 'схеми' се практикуват от ромите по целия свят. Казват, че ще поправят покрива евтино и после изчезват без да са свършили нищо след като получат парите. Баба ми от град Ловеч имаше подобен проблем, но успя да уплаши ром-а с кмета на селото му. Също съседите на бившите ми наемодатели в Масачусетс са имали подобен проблем с ирландски роми.

Не знам дали тези 'схеми' включват насилие. Аз лично се съмнявам (израстнал съм близо до Аджисана в Пловдив сред роми), но няма да е зле винаги да бъдете внимателни.

Традиционните роми правят само дребни пакости, освен ако не ги провокираш (вашето не се брои за провокация). Но има и лумпенизирани роми, които са престъпници. Има също цивилизовани роми, които работят, плащат данъци и т.н.

поздрави:
цитирай
2. анонимен - престъпниците ни са като държавниците ни
20.06.2007 13:37
От тях спасение няма,защото взаимно се пазят-вижте само каква дефиниция-Престъпникът не краде колата,а я отнема противозаконно.Ако го заварите и го пребиете ,ще ви съдят,че сте пребили човек влезнал на сухо във вашата кола-това е положението!
цитирай
3. sis - Съжалявам!
20.06.2007 14:13
и Благодаря за информацията.

:)
цитирай
4. анонимен - НИКОГА НЕ ОТВАРЯМ ВРАТАТА,
20.06.2007 14:30
ако предварително не са ми се обадили да ми кажат,да чакам.Никога не се уговарям за сделка без да е уточнено всичко до последната стотинка.С цигани никаква работа не се върши!Виж турците ги уважавам-те наистина работят.Миналата седмица ми се обадиха от тази анонимната група и разговора протече така:
Аз: - ало!
Анонимния: - ало,здрасти бе как си?
Тук веднага се сетих,че човека който звъни не ме познава,защото тези които ме познават никога не започват да говорят без да се представят,реших обаче да не съм груба,за да не е грешка.
- ами много съм добре.Ти как си?
- и аз съм доста добре.Позна ли кой ти се обажда?
- ами не!Кой?
- Ами познай де,от провинцията се обаждам!
- не мога да се сетя.
- е хайде де познай,нямаш ли роднини от провинцията?
- е имам,много/тук вече се смеех/.
-ето виждаш ли,виждаш ли! е не можеш ли да ме познаеш,аз малко съм понастинал и ми е прегракнал гласа.
- ами не бе!не мога да те позная!
- е добре де ти в чужбина роднини нямаш ли?аз от чужбина ти се обаждам/по-горе каза че е от провинцията ама карай/.
- е имам много
- ето виждаш ли,виждаш ли?я познай сега от къде ти се обаждам.
- ами не мога да се сетя!
- ами от САЩ ти се обаждам.Имаш ли познати в САЩ
- имам,имам/кикот/
- ахааа ето видя ли сега
- видях
- е добре де не можа ли да се сетиш сега кой ти се обажда?
- НЕ!
тряс слушалката
Ако се бях сетила в началото още като каза "здрасти бе как си,позна ли ме" да му кажа "естествено че те познах,ама ти защо се обаждаш вкъщи?Знаеш ли че мъжът ми е сложил записващо устройство и сега ще проследи разговора от където и да се обаждаш и ще ни убие и двамата!" ХЕХЕ мисля че щеше да е доста забавно!Бъдете хитри и не се давайте на мошенниците.Мъчно ми е само за възрастните хора, на които вече нищо интересно не им се случва.Те са зажадняли за внимание и когато им се обади позабравен "познат",с явен интерес към тях те се радват и попадат в клопката.
цитирай
5. artanis - бизнес с цигани
20.06.2007 14:53
просто трябва да се внимава повече. Има и роми, които работят повече от българите, плащат винаги и навреме. Има също отговорни роми, които поемат ангажименти, изпълняват ги и се развиват в йерархията на компанията.

Колкото до измамниците, ще се появават нови и нови схеми, които вече са намерили своите жертви в по-развитите от България страни. Аз лично предвиждам бум на измамите при които ти казват, че си спечелил нещо, но за да си го вземеш, трябва да платиш такса.
цитирай
6. diangel - искам да кажа ,че нама нищо против
20.06.2007 18:04
за тези ,който си работят и да наистина трябва да се внимава Да това също
Просто може би трябва ние да се пазим и да се съобщават за такива случай да не се стига до изживяване на този стрес
цитирай
7. diangel - за presbyterianchurch
21.06.2007 00:29
Здравей ,благодаря ти за урока по история.Само,че явно не си прочел добре не говоря за кулура или пройзход на роми и цигани,а за измамите и просто искам да предупрредя хората да не си патят и те
цитирай
8. анонимен - presbyterianchurch
21.06.2007 11:02
Хич не ми говори, че "Циганите по принцип са радолюбив,миролюбив,тих народ.Те са най-гъвкавата нация в света,...."! 90% от циганите са диваци и боклуци, имам приятел циганин и той е сред останалите 10% - нормални хора. Живея в град в който половината население е циганско и много добре ги познавам. И за каква нация говориш? Още малко ще ги изкараш най-най на планетата! Като сте толкова готини, защо нямате държава? Защото сте паразити и живеете на гърба на другите!
цитирай
9. анонимен - анонимен 4 отново!
22.06.2007 15:20
Абе хора само аз ли видях/може и да ми се е сторило/.1 000 000 000- толкова ли са вече циганите в България - ЕДИН МИЛИАРД !?! Ето защо все не могат да им стигнат парите от помощите.Ами че те били милиарди бе!
Аз само не мога да разбера как човек, който не познава числата може да ни учи на световна история.
цитирай
10. diangel - анонимен
24.06.2007 00:53
много добре
поздрави от мен за последния коментар
цитирай
11. анонимен - Към Коментара
25.06.2007 17:20
Уважаеми приятели,хубаво е,че коментара ви не е много голям,нито имате други възражения.Колкото за числата с добавени повече с три нули не е проблем,въпроса,че сте ме разбрали.
Пожелавам ви успех,тъй като повече инфо-за ромите,цигани,хуни,зехоине,зиган,гитани и т.н. няма да получавате.
Желанието ми беше да Ви запозная накратко с един народ,който ще продължава да живее и съществува,докато свят светува.
Колкото за това,дали ромите всички са на социални помощи,отговора е НЕ!- Много от тях работят.
Социалната статистика говори,че около 2 000 000 са на социални помощи,свързано е със бремени жени,пенсионери,социално слави,инвалиди и др.
Колкото и да ни е чудно в България е най-големият брой болни от населението,най-мого се раждат в Албания....Като най-демократични страни идват Холандия и САЩ.......и т.н.
Че ние няма да достигнем развиващите се страни в рамките на 50-100 години това е пределно ясно.
Българина , като цяло знае това.
Пожелавам Ви успех момчета.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diangel
Категория: Тя и той
Прочетен: 32978
Постинги: 7
Коментари: 45
Гласове: 96
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930